Hjemmeside til skakklub

Bliver du sat skakmat ved udsigten til at skulle opdatere skakklubbens hjemmeside? Er den uoverskuelig og svær at finde rundt i?

Lad dig ikke slå ud.

Flyt dine brikker over til Foreningssider, som giver dig mulighed for selv at oprette en hjemmeside med bare få træk. Det er hurtigt at komme i gang - og lige så enkelt som en rokade. Der er gratis oprettelse af websitet og I får 30 dages gratis prøveperiode. Når alle brikker er sat op, og hjemmesiden er klar, overgår I til en billig abonnementsløsning, og I har selvfølgelig hele tiden adgang til selv at redigere hjemmesiden.

Når hjemmesiden oprettes, får I automatisk sider med aktiviteter og undersider til nyheder, events og billeder. I kan let omdøbe siderne til jeres egne skakhold, og det er enkelt at oprette flere hold. Med Foreningssider får I en færdig struktur med sider til bestyrelsen, vedtægter og mange andre relevante sider.

Foreningers og klubbers medlemsstyringssystem kan integreres med vores hjemmesideløsning.

Billeder fra turneringer, skoleskak eller andre arrangementer, kan I lægge på skakklubbens hjemmeside. Billeder siger mere end ord og kan være med til at skabe interesse for skak hos mulige nye medlemmer.

Vi giver gerne en kort demo og hjælper jer i gang. Ring eller skriv til os eller gå direkte til oprettelse. Det er som lynskak - lynhurtigt at komme i gang med jeres egen hjemmeside.

Hvad er dit næste træk?

Tag din Springer og hop ud i det. Det er ikke så svært, men skulle du få brug for hjælp, kan du tage fat i vores support. Vi står klar til at hjælpe med at få brikkerne til at falde på plads - gratis.