Hjemmesiden

Opret en hjemmeside på få minutter

Den lette løsning til din hjemmeside

Du skal ikke tænke på systemer og tekniske detaljer, men kan fokusere på indholdet.

Der er meget at holde styr på i det frivillige arbejde i foreninger, klubber og lokalråd, og tanken om at skulle oprette en ny hjemmeside til foreningen kan virke uoverskuelig. Men sådan behøver det ikke at være. Med denne løsning er hele menustrukturen bygget op, og alle sider er oprettet med eksempler på tekster, så det er let for dig at tilpasse indholdet til din forening.

Hvad kan vi tilbyde?

Design, baggrund og farver

• Vi har lavet alt det kedelige arbejde, så du kan koncentrere dig om det sjove arbejde med at tilpasse indholdet til din forening.
  • Det er let at vælge en ny farve, oprette en ny side og indsætte billeder.
  • Du kan flytte rundt på moduler eller oprette nye og skabe et nyt udseende på siden.

Foto og video

• Vi har gjort det let for dig at lægge dine egne billeder ind og præsentere dem flot på siden.
  • Du kan også lægge videoer på siden og skabe endnu mere liv.

Se din hjemmeside på mobilen

• De fleste søger information på deres mobil. Her vises siden anderledes end på en computer. Det behøver du ikke tænke på, da vi har sørget for, at indholdet automatisk tilpasses den valgte enhed (responsivt).

Hvad skal du bidrage med?

• Fortæl medlemmerne og lokalsamfundet, hvad der sker i foreningen.
  • Vis billeder fra arrangementer.
  • Skab opmærksomhed om din forening og skaf nye medlemmer.

Kommende events

• Her kan du beskrive kommende events og skabe interesse for at deltage.
  • Start med de vigtige oplysninger som 'hvad' og 'hvornår'.
  • Opdater løbende med flere detaljer.

Billeder

• Din nye hjemmeside er ikke tom og kedelig, men har et bredt udvalg af billeder til at skabe den helt rigtige stemning.
  • Gør hjemmesiden levende og vedkommende for foreningens medlemmer med billeder fra jeres arrangementer.

Opret hold og aktiviteter

• Hvilke aktiviteter tilbyder din forening?
  • Der er allerede oprettet eksempler på hold/aktiviteter (min. 3), som er klar til brug, eller som du let kan omdøbe.
  • Opret selv hold, tider og træner på de enkelte hold.

Andre oplysninger

• Kontakt: Gør det let for dine medlemmer - og nye medlemmer - at få kontakt med foreningen.
  • Vedtægter, formål: Gør information let tilgængeligt.

Bestyrelsen

• Oplys navn, kontaktoplysninger og ansvarsområder på bestyrelsens medlemmer, så det er let at komme i kontakt med foreningen.

Sponsorer

• Støt dem, der støtter dig, og giv foreningens sponsorer synlighed på hjemmesiden. Indsæt sponsor logo og link til sponsorens hjemmeside for at give dem mest mulig tilbage som tak for deres støtte til foreningen.